Способ доставки | Стоимость | Тип доставки |
---|---|---|
Доставка курьером по Украине ( Новая почта) | Согласно тарифам перевозчика | Домой/в офис |
Доставка собственной курьерской службой (Одесса) | 50 грн. | Домой/в офис |
Самовывоз из отделения Укрпочты | Согласно тарифам перевозчика | Самовывоз |
Самовывоз из отделения Новой почты | Согласно тарифам перевозчика | Самовывоз |
Самовывоз из отделения Джастин | Согласно тарифам перевозчика | Самовывоз |
ГАРАНТІЯ І ПОВЕРНЕННЯ
ГАРАНТІЯ І СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
Купуючи товар в інтернет-магазині Reparts.com.ua, Ви можете бути впевненими у його якості, робочому стані та цілісності. Але якщо все-таки з якихось причин у ваші руки потрапить товар неналежної якості, Ви можете розраховувати на виконання гарантійних зобов'язань з боку постачальника. Але перед тим як дзвонити оператору з вимогами про заміну, просимо попередньо ознайомитися з умовами повернення, обміну та гарантійного ремонту товару.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ, ОБМІНУ ТА ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ:
- На будь-який товар, куплений у нашому інтернет-магазині, гарантія діє протягом 60 днів і покупець може повернути несправний або бракований товар. Протягом 14 днів покупець може скористатися своїм законним правом, гарантованим йому законом України «Про захист прав споживача», повернути або обміняти будь-який товар.
- Компанія «Reparts» несе гарантійні зобов'язання лише за наявності у купівлі сторони видаткових накладних та платіжних документів, які є законним підтвердженням вимог, а також дати продажу, кількості та ціни товару.
- Товар приймається за гарантією лише на підставі акта повернення товару (скачати акт повернення).
- Магазин не несе відповідальності за додаткові витрати на транспорт.
- Заміна чи повернення коштів проводитися протягом 7 робочих днів після отримання товару складу магазину.
- Спосіб та остаточні умови повернення потрібно попередньо обговорити з оператором, зв'язавшись з ним по основних телефонах інтернет-магазину.
ТОВАР ПІДЛЕЖИТЬ ПОВЕРНЕННЯ І ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЯКЩО:
- В наявності товарного вигляду у придбаної речі: вона повинна бути без механічних пошкоджень, повністю укомплектована та мати оригінальне неушкоджене пакування. Через часті випадки шахрайства, наш товарознавець фотографує абсолютно всі замовлення перед відправкою, тому спроби заміни товару відразу виявляються, а клієнти-шахраї заносяться до чорного списку.
- На товарі не повинно бути жодних фізичних пошкоджень (подряпин, сколів, вм'ятин, потертостей тощо). У зв'язку з цим, переконливе прохання: перевіряти товар при отриманні на відділенні «Нової пошти» або у присутності кур'єра, подальші претензії щодо цього не прийматимуться.
- Заводські захисні плівки не повинні бути зняті з товару, на запчастини не повинно бути слідів клею та інших ознак самостійного ремонту.
- Гарантійна наклейка не повинна бути порушена, заклеєна або знята.
ГАРАНТІЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ:
- На корпуси (у клієнта є 3 робочі дні, щоб перевірити його придатність та повідомити про свої претензії, у разі їх виникнення).
- На мікросхеми, шлейфи з паяними контактами, вібромотори, динаміки, дзвінки, антени, мікрофони, кнопки, джойстики, захисні плівки.
ОБМЕЖЕННЯ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ ПІД ЧАС ПОВЕРНЕННЯ ДИСПЛЕЇВ І СЕНСОРНИХ СТЕКОЛОВ:
- На дисплеях та сенсорних стеклах обов'язково має бути присутня заводська захисна плівка та наклейка гарантії. Запчастини зі знятими та знову наклеєними плівками поверненню, обміну та гарантійному обслуговуванню не підлягають.
- Дисплеї, на яких будуть виявлені сліди клею або інші ознаки самостійного ремонту, будуть повернуті покупцеві без заміни – на них гарантія не поширюється.
ЗВОРОТНА ВІДПРАВКА ЗАМОВЛЕННЯ СЛУЖБОЮ "НОВА ПОШТА"
Клієнт має право повернути замовлення, дотримуючись умов, описаних на цій сторінці. Порядок дій такий:
- Клієнт зв'язується з оператором Reparts.com.ua та повідомляє про брак.
- Клієнт може надіслати замовлення Новою поштою, оплативши транспортування за свій рахунок, або повернути самостійно в точку самовивозу.
- Після вивчення замовлення технічними фахівцями щодо відповідності вимогам повернення компанія компенсує вартість товару.
- Якщо товар був бракованим, компанія може надати клієнту знижку на повторну доставку товару.
Увага! Щоб уникнути неприємних ситуацій, рекомендуємо всім покупцям проводити первинну діагностику купленого товару, зокрема екранних модулів, перед його встановленням.